She's on her way!

 
 
om en vecka är min nya mobil förhoppningsvis här,
mamma beställde den idag.
jag hade väl egentligen hest velat ha en guld men vafan,
har inte haft mobil på typ 2 månadet så en nokia hade gjort mig glad så jag är verkligen supertacksam!
jag har under dessa månader läst på bussar och tåg och lyssna på musik på datorn om jag haft den med men de dagar jag inte haft något utav det har jag bara suttit rakt uppochned och bara åkt haha.
inte många ungdomar sklle klara av detta men jag är ju kung ;)
Linnea är nog lika glad som jag att jag nu får en egen mobil så att hon får ha sin ifred!
Tack älskade vän för att du lånat ut den så mycket till mig för att kolla instagram och snapchat haha!
ska bli skönt att slippa kolla insta på datorn i fortsättningen också, suck haha!
 
p&k alvasalvaolson :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0