you can't hurry love

haha, random men lyssnade på den nu.
shit denna bloggen får inte mycket stimulans för tillfället men jag vet att det finns trogna läsare där ute ändå som kommer in då och då för att se om den där jävla alva har uppdaterat.
men nu så,
igår var vi på fest hos lisa, jag och maxi.
det var riktigt kul!
vi spelade dock väldigt många drickspel så det slutade med att jag däckade i lisas säng, spydde en del och sen fick mamma och min bror komma och hämta mig och maxi, woopsie.
men det var ändå en jävligt rolig kväll så länge det varade haha.
var lite bakis imorse men eftersim att jag inte hade så mkt alkohol kvar i kroppen har det gått ganska bra ändå.
vi har gjort hemmagjord pizza som är så mumsigt och nu ser jag på big bang theory och myser. 
imorgon ska jag försöka se till att röra lite på mig.
ser faktiskt lite fram emot skolan också, men inte att åka tåg med massa folk -.-
 
lite bilder från kvällen & nyår <3















 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0