ååååh

vet inte vad för slags efterbliven sjukdom jag fått.
är förkyld, hostar på natten och har huvudvärk och imorse mådde jag så illa så jag tog bussen från stationen i lödöse hem igen och när jag väl var hemma kräktes jag upp hela frullen, hoppas ingen äter just nu, hehe, sorry  isf! så jag var hemma idag.
imorgon ska jag dock se till att komma på två lektioner av tre.
vi ska åka skridskor på idrotten vilket jag ääälskar!! men det är bäst om jag skippar det så jag kör två korta lektioner och sen hem igen.
 
har börjar se på 90210 fast den nya versionen som utspelas nu liksom, den gamla gjordes la på 80- 90 talet om jag minns rätt men några av de karaktärerna är med nu också fast som vuxna :D
den är jättebra, en riktig high school serie, löjlig ibland som alla såna serier är.
men måånga snygga killar och härliga vyer över L.A, så ett tips! finns på swefilmer.com <3
 
-förra året
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0