Third time's a charm

well hello babes!
idag är den värsta dagen i skolan men det ärnog bara för att det är den längsta.
jag skulle åkt och städat hos mormor efter skolan men jag höll på att somn ap tåget efter ett intervall-flex pass på friskis som vi hade på idrotten denna veckan igen, så jag ska dit imorgon istället. hatar att städa! 
men måste ha pengar. jag ska nämligen till Thailand den 1 mars. Det var på väldigt kort varsel men om 10 dagar åker jag. shit, 10 dagar, gulp. trodde det var mer haha!
jag åker iaf med min morfar och min moster och hennes döttrar för att hälsa på min kusin och hennes familj som är där nere sen i november. men de vet inte att jag också ska med, det blir en överaskning för dom :D och det ska verkligen bli så kul! 
vi ska bila ner till oslo först och sen flyga därifrån, usch, gillar inte att flyga.
är egentligen inte så himla flygrädd men det är inget jag tycker om heller, speciellt inte så långt som till Thaland, jag är dock van då det är tredje gången så hag har flugit fyra såna långresor innan.
jag kan få lite klaustrofobi och tänker på min allergi också, fett segt om något skulle hända och man sitter fast på ett plan.. 
7 skoldagar kvar sen bär det av, hoppas at jag som annars är blek som ett lik kommer hem i mars och slår er alla med hästlängder ;) 
lämnade in ledighetslappen idag, fixat vaccinet som jag dock inte behövde för jaghar tydligen skydd i 25 år, jahopp. 
 
nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon sen ligga och chilla tills jag somnar, sov några timmar i fåtöljen där nere förut så vi får se hur det går ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0