Challenge 1 - nytagen bild på mig + 15 fakta

* varje gång jag storstädar mitt rum intalar jag mig själv att jag kommer hålla det rent & städat hela livet? Nej men ett långt tag, det skiter sig alltid vilken leder till att jag alltid måste storstäda, när jag väl städar ;)

* jag saknar mitt liv som liten, hade det perfekta livet!

* jag har två mellannamn, ett enligt mig fint - nicolina och ett enligt mig fult - henriette, inte henrietta utan fuckin henriette ;)

* under hela min skoltid har jag varit en riktig guldelev i de teoretiska ämnena ;) - fick man skryta föresten?

* jag gillar att ha på mig färgglada kläder och accessoarer som sticker ut, typ mössor, färgglada skor, stora ringar

* under en dag skrattar jag antagligen två timmar streck, all thanks to my lovley friends! <3

* jag spenderar mycket, väldigt mycket tid vid youtube, det har haft både bra och dåliga följder ;)

* jag har alltid haft ett undermedvetet behov av att ha kontroll över ungefär ALLT! från att jag var riktigt liten alltså!

* jag har lätt att visa mina känslor och uppskattning inför och till mina vänner men har också lätt för att säga saker som kan såra och få folk att bli arga eller ledsna. Många gånger vet jag vad jag säger och innebörden och bryr mig inte om det låter förhört för om det är sanningen så är det, men ibland säger jag saker som borde hållas på!

* jag kommer alltid ihåg något utav det jag drömt under natten och kan fortfarande komma ihåg många utav de drömmar jag haft genom livet

* jag älskar skräckfilmer!

* jag har sjungit på två bröllop, en namngivning ( som dop fast inte kristet) och en begravning

* jag rättar gärna folk när de säger fel grammatiskt! fått det från min pappa & farfar ;)

* jag tror jag lär mig bäst med hjälp av film/bilder och ljud för att jag lärde mig engelska väldigt tidigt genom att bland annat se mycket på Disney Chanel program med engelsk tal och svensk text och har även lärt mig typ 80% av allt jag kan om smink via youtube :)

* jag skulle umgås med mina bästa vänner 24/7 om jag kunde, tröttnar aldrig på dom, tror dock inte de skulle säga samma sak ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0