saturday! - name the day boy!

tjenare!
idag sålde jag GT för näst sista gången.
jag sa upp det förra veckan men har 2 veckors uppsägningstid ;)
så bara en jävla lördag kvar :D!
när jag kom hem gjorde jag chokladbollar och gick och la mg i sängen och kollade på LOL ;)
jag somnade och sov en stund jao!
sen chillade jag, duschade, provade den nya mascaran - som jag kan skeiva en recension på när jag använt den lite mer, och sen gick jag upp till min moster som precis flyttad närmre mig! :D
 
jag kollade in det nya huset.
min gulliga lilla kusin har fått ett gigantiskt rum!
så jävla avundsjuk, det är typ dubbelt så stort som mitt ;)
vi mös och kollade på melodifestivalen, fan att inte janet gick vidare! :(
 
vi kollade först på ett barnprogram som heter guds tre flickor eller nåt,
jag frågade min tre/fyra? ;) åriga kusin om han trodde på gud.
- nej, jag tror inte på spöken, svarade han :)
 
p&k alvasalvaolson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0