Middag/ lunch

God dag på er!
Jag har sålt GT idag -.-
Nu har jag duschat och sminkat mig och om en halvtimma ska jag cykla upp till min farmor & farfar på middag :)
Eller det blir väl lunch för mig men för de lite äldre är det ju det sista lagade målet mat på dagen, jag tror att de flest äldre äter middag så tidigt, har fått för mig det iaf ;)
När jag kommer hem vid typ fyra- fem ska jag försöka tvinga mig själv att läsa igenom alla NO sidor en gång till och sedan en gång imorgon innan provet på måndag.
Shit vad jag luktar gott.
Sitter här och sniffar fan ;)
Ikväll ska jag nog vara med lite folk, party? ;)
Blir det inget party blir det nog häng med embla & elina iaf :)

p&k alvasalvaolson :*

(även bilder på gårdagens orange sminkning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0