sunday bloody sunday!

hej, det kanske inte är lodigt men regningt som sjutton är det!
jag somnade till ljudet av regn och jag vaknade till samma ljud.
de har ny design på blogg.se så här där jag skriver ser det helt annorlunda ut :p
men jag tänkte berätta om min helg :)
i fredags sålde jag GT sen kom elina för det vart ju midsommar :)
vi åt med alla andra gäster här och sen drog vi upp te felix.
sen drog vi hem till mig igen -.- planerna ändrades drastiskt och när vi ville på en annan fest hade vi ingen sjuts (N)
elina sov över här och på lördagsmorgonen sålde vi GT i regnet.
sen kom mathilda och vi chillade och åt grillat :)
och sen åt vi jordgubbar som jag har ätit hela detta sommarlovet typ :P
sen kom embla, felix och och ogge.
vi var först ute sen inne hos mig sen sov mathilda här.
nu har hon åkt hem och jag sitter i pyamas och ska börja plocka upp på mitt rum , det blir lätt rörigt när man har så sjövilda vänner som jag har -.-

p&k alvasalvaolson :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0