chokladbollar, john tucker must die och shindlers list!

det är ungefär vad jag gjort idag ;)
vi vaknade hos emma oc kollade klart på filmen och åt frulle.
sen kom mamma och hämtade mig och hanna.
vi gjorde chokladbollar och kollade på ,
den är super!

sen satte vi på .
den är så braa!
men vi har bara sett disc 1 och efter sverigematchen ska vi sätta på disc 2 :)
tilda och hanna sitter där nere och glor på fotbollsmatch :p
nu ska jag lägga ut fett med bilder från skolavslutningen här fast jag just sutit i en evighet och laddat upp alla på fb ;)
så här kommer de, fast jag lägger ej ut alla då de finns på fb :P






















p&k alvasalvaolson :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0