Melodifestivalen 2012- Deltävling 1

Jag såg den aldrig igår men jag & mamma såg den idag <3
Jag tyckte att den höll måttet faktiskt !!
Roliga mellanakter och bra låtar :)
Jag vet ju dock inte om de började med det bästa för att intresset skulle finnas kvar ;)
Snacka om att det bästa låtarna gick vidare !!
Loreen och Dead by Aprils låtar var verkligen epic *
Ana Gina var så otroligt rolig och jag gillar att hon fick vara som hon är och skoja fritt utan manus (y)
Det lät iallafall inte som att hon hade manus ;) -.-

VIDARE TILL GLOBEN:
OBS- se loreens låt längre ner mkt bättre ljud och bild -.-




VIDARE TILL ANDRA CHANSEN:


Den andra låten hittade jag ej på youtube :(
Jag hittade dock en mkt bättre version av Loreens låt , se denna istäället !



p&k alvasalvaolson (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0