är ni verkligen redo för detta ?

jag hoppas att ni är medvetna om att jag kommer kolla på big brother varje kväll klockan 22.00 i tv11!
för ni får inte bli galna när jag skrivet vad jag ska göra ;)
skolan var helt okej ,
en hyfsat bra spanskalektion hade vi idag , nämen semanpå !
efter skolan tänkte jag att jag jävligen skulle plugga !!
duktig tjej som jag är så jag började skriva engelska i sängen men somnade -.-
tips från effaren tjej: gör aldrig läxan i sängen !!!!!!!
när jag vaknade åt jag middag, kyckling & ris , mjaau vad gott det är alltså :o
nu har jag börjat byta om till alva the soccergirl ;)
jag ska möta upp embla halv sju i korsningen och sen rör vi oss vidare mot baracudan där vi tränar en utav de sista träningarna med laget f97 :'( buhuuu !<3

p&k alvasalvaolson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0