man ska fan inte klaga ;)

tjenare !
nu sitter jag här ensam hemma och chillar.
jag har pluggat lite matte ,
senare ska jag göra varm choklad till mig själv !
har vart sjukt onöttig denna veckan :p
måndag- köpte massa godis pväg hem från strängnäs.
tisdag- åt upp godiset från måndagen
onsdag- fikade på min &fridas fika som vi bjöd mentorsgruppen på mentortiden,
den var sjuuukt uppskaddas alltså :D
sen åt vi bullar på hemkunskapen också.
så det är lika bra att fläska på medans man kan.
det blir ingen träning imorgon heller för då blir det mer plugg.
men zumba blir det på söndag<3
nu blir det att läsa om krafter , ÅÅH vad kul ;)
nej men helt okej.

jag vet att jag inte kan tvinga någon men det skulle
 vara kul om tilda & hanna kunde blogga lite oftare ;)
jag är bloggläsarfreak och älskar era bloggar bruudar så blogga på !<3



p&k alvasalvaolson *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0