hehe .

hej !
i dag har vi haft FRILUFTSDAG , inte frilöpsdag tilda :p
eller ?   ;)   jag har i alla fall alltid uttalat det : friluffsdag , men då antar jag att det heter friluftsdag ?
aja whatever , vi badade/simmande = trööl , i alla fall i lillaedet !:o
sen bowlade  i , vilket också suger i lilla edet , och sen spelade vi minigolf , det var iaf det roligaste !
jag och embla satt längst fram i bussen på väg hem:P
tyffffffaa vi e ! ;)   nu e jag så himla trött ! och mätt på mammas goa pastasallad :)
jag ska inte träna fotbolll idag , jag ska träna zumba ! nu ska jag sitta vid datorn en stund och chilla .

så härser jag ut idag ;




p&k alvasalvaoson <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja, löpsoch luft, saksamma ;)

finis!

pussssssss

2011-05-12 @ 16:14:19
URL: http://tildaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0