angryface !

hey .
jag e tjockt arg !
ja slutade klockan ett , gick hem , åt lite skinka ;) tsss...
sen somnade jag en stund, vaknade kvart i treoch gick bort te skolan,
ingen var där så jag ringde hanna hon bah , men kören e inställd.
:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
& nu kan jag inte lägga in bilder från mobilen till datorn så nu kan jag inte visa de biderna jag tog i skolan idag .
synd för er ! men men , jag ska iaf träna sen .. och få veta vilka lag vi ska spela i på cupen imorgon :D

HAPPYFACE about that !

jag mmåste nog lyssna på fireflies och lugna ner mig lite , mitt temprament kokar !
ska äta öax sen innan träningen .......  


p&k alvasalvaolson :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0